4 Nisan 2013 Perşembe

Popstar 2013 3.Bölüm izle 4 Nisan 2013

Sponsorlu bağlantılar
Star TV'de yayınlanan Popstar 2013'e ünlü popçu Serdar Ortaç'ın Ahmet Kaya ile ilgili sözleri damga vurdu...
Ünlü popçu Serdar Ortaç, 1999 yılında Magazin Gazetecileri Derneği Ödül Töreni'nde yaşanan Ahmet Kaya olayını hatırlatarak 'O dönem bana bazı şeyler yanlış öğretildi. Bir gün umarım bu yarışmada bir Kürt yarışmacı da Kürtçe şarkıyla yarışır ' dedi.
ORTAÇ'TAN ÖZÜR GİBİ AÇIKLAMA GELDİ
Star TV'de yayınlanan ve sunuculuğunu Burcu Esmorsoy'un, jüri üyeliğini ise Bülent Ersoy, Orhan Gencebay, Demet Akalın ve Serdar Ortaç'ın yaptığı Popstar Alaturka'da yarışmaya Bulgaristan'dan katılan İsmail sahneye çıktı. Burcu Esmersoy, başarılı yarışmacının performansını değerlendirmek üzere ilk olarak sözü Serdar Ortaç'a verdi. Ortaç, 10 Şubat 1999'da düzenlenen Magazin Gazetecileri Derneği Ödül Töreni'nde yaşananlarla ilgili 'özür' niteliğinde bir açıklama yaptı.
'Az önce kuliste Orhan Gencebay, bana ders niteliğinde birkaç şey söyledi ve 36 etnik kökenden bahsetti. ' diyen Ortaç sözlerini şöyle sürdürdü:
'Hepimiz bazı şeyleri yanlış biliyorduk. Bana da bazı şeyler yanlış öğretildi ve geçmişte bazı hatalar yaptım. Beni de gaza getirerek heyecanladırdılar o gece.Umarım burada bir Kürt yarışmacı da Kürtçe bir şarkıyla yarışır bir gün. Ve hepimiz başta ben olmak üzere pişman oluruz yaptıklarımızdan. Çünkü biz yıllarca hepimiz yok saydık. İnşallah öyle bir gün de gelir. '

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...